Aberta a segunda convocatoria de propostas EUI - Accións Innovadoras

xoves, 22 Xuño, 2023 - 00:00

Cun orzamento indicativo de 120 millóns de euros do FEDER, a segunda convocatoria de propostas da Iniciativa Europea Urbana (EUI) - Accións Innovadoras céntrase en proxectos innovadores centrados en cidades ecolóxicas, turismo sostible e novas solucións para reter e atraer o talento

A Secretaría Permanente do EUI asistirá aos solicitantes durante a convocatoria de propostas. Este apoio proporcionarase a través de :

1. A Guía EUI-IA: para obter máis información sobre o contexto e a lóxica detrás do establecemento de EUI – Accións innovadoras, e familiarícese cos marcos, normas e procedementos relacionados coa xeración e o desenvolvemento de proxectos, a solicitude e selección, a fase de inicio e contratación, o compoñente de transferencia, a implementación do proxecto, a elixibilidade do gasto e a comunicación e capitalización do proxecto.
  2. Seminarios para solicitantes: durante os seminarios de solicitantes, os participantes terán a oportunidade de participar en varias sesións plenarias e de traballo dedicadas a diferentes aspectos do EUI – Accións innovadoras. Recibirán información sobre os seus obxectivos e regras; cobertura temática e principais características da EUI - Accións innovadoras; os temas da 2ª convocatoria de propostas; así como información técnica relacionada cos proxectos: formulario de solicitude; lóxica de intervención; finanzas, normas de elixibilidade, orzamento do proxecto; mecanismo de transferencia; coñecemento e comunicación.
  3. Sesións colectivas de preguntas e respostas en liña: todas as sesións serán gravadas e estarán dispoñibles no sitio web de EUI. Na seguinte ligazón pódese rexistrar para a sesión do 7 de setembro.

Os temas da convocatoria serán:

• Cidades ecolóxicas: financiaranse proxectos para experimentar e ofrecer solucións innovadoras tanxibles sobre infraestrutura verde en todas as cidades europeas, para abordar mellor os desafíos da biodiversidade, a contaminación, os recursos e o clima, incluído o desenvolvemento de sinerxias con outros ámbitos políticos clave.
  • Turismo sostible: financiaranse proxectos para apoiar a transformación verde e dixital a longo prazo e a resiliencia do ecosistema turístico. Mediante a introdución de solucións únicas e políticas integrais para a promoción e xestión do turismo sostible, as cidades poden ser un exemplo para as cidades, pobos e rexións máis pequenos que dependen máis do turismo para a súa economía, en particular en termos de reducir a dependencia excesiva dun só sector e combinar as actividades económicas do turismo con outros investimentos e esforzos de creación de emprego para a diversificación a outros sectores.
  • Aproveitar o talento: contarase  co apoio de probar novas solucións para reter e atraer talento. A convocatoria busca identificar proxectos piloto integrados e baseados no lugar, é dicir, involucrar ás comunidades locais en experimentacións a escala urbana e abordar as dimensións económica, social e ambiental dos desafíos demográficos enfrontados, dunha maneira que poida inspirar o uso dos programas da política de cohesión nestas áreas urbanas.